BH Telecom je novu poslovnu godinu otvorio u snažnom ritmu, ostvarivši najbolje kvartalne prihode u posljednjih deset godina. Prvi kvartal 2025. godine donio je prihod od 126 miliona KM, što je za jedan posto više u odnosu na isti period prošle godine.
Istovremeno, bruto dobit iznosila je 14,9 miliona KM, zabilježivši rast od 10%, dok je operativna dobit dostigla 37,7 miliona KM – sve to u uslovima rastućih troškova.
Najveći rast u segmentu građana i cloud uslugama
Poseban napredak zabilježen je kod rezidencijalnih korisnika. Prihodi u ovom segmentu porasli su za 3,7 miliona KM, a značajan doprinos došao je od postpaid usluga mobilne telefonije (rast od 11%), Moja TV usluga (10%) i internet usluga (7%). U poslovnom segmentu, cloud rješenja su zabilježila skok prihoda od čak 48%.
Korisnička baza nastavila je s rastom, pa je ukupan broj korisnika premašio dva miliona, uključujući više od 400.000 postpaid korisnika. Također, broj korisnika optičke mreže porastao je na 36.000.
Pozitivan finansijski trend pratio je i pad ukupnih rashoda za 3%, dok su rashodi po zaposlenom smanjeni za isti postotak. Operativni prihod po zaposlenom je porastao za 1%, a broj radnika smanjen je na 2.935.
U investicijskom smislu, kompanija je uložila 16,5 miliona KM u širenje LTE pokrivenosti, razvoj optike i digitalne servise. Među novitetima su poboljšani Moja TV servis, unaprijeđena aplikacija Moj BH Telecom i nove online platforme, uz atraktivne promocije i veće brzine interneta.
Likvidnost i stabilnost kao temelj za budući rast
Na računima BH Telecoma trenutno se nalazi 359 miliona KM gotovine, što osigurava stabilnost i daje prostor za nastavak investicija. Direktor Amel Kovačević naglasio je:
„Kroz reorganizaciju, koja je pri kraju, tek ulazimo u brzine koje odgovaraju našem potencijalu – dosad smo, slikovito rečeno, vozili auto u prvoj brzini autoputem. I uprkos tome, imamo najveće kvartalne prihode u posljednjih deset godina, dvocifren rast bruto dobiti i stabilne operativne pokazatelje. Takav finansijski učinak rezultat je odgovornog planiranja, analitičkog pristupa i zajedničkog rada svih zaposlenih. Pokazali smo da možemo rasti čak i u uslovima tržišne neizvjesnosti, što nas dodatno ohrabruje za nastavak godine.“
crna-hronika.info